Nylansering av Yasuragi

I förra veckan lanserade vi nya yasuragi.se. Fokus på den nya webbplatsen är att bättre förmedla Yasuragis koncept, med ledord som stillhet, skönhet och harmoni. Och skapa känslan redan i datorn eller mobilen av Sveriges kanske starkast konceptualiserade spa-upplevelse.

Bokningsflödet på den nya plattformen är unikt utformat för att vara så enkelt som möjligt att använda, oavsett om du vill forma ditt eget spapaket, eller om du vill köpa ett presentkort efter din väns preferenser.

En tydligt och attraktivt presenterad idé tillsammans med ett enkelt bokningsflöden är strategin för att öka onlineförsäljningen.
- Vi är oerhört nöjda med den nya sajten och samarbetet med Impera. Med god förståelse för besöksnäringen generellt och en väl genomförd förstudie har Impera hjälpt oss att underlätta för gästen att göra sitt val av paket och samtidigt ge ökad förståelse för vårt unika koncept redan innan gästen anländer. Vi ser fram emot fortsatt utveckling tillsammans med Impera, säger Kersti Olofsdotter, head of brand på Yasuragi.

Yasuragi

Foto: Yasuragi

Webbplatsen är byggd på plattformen Umbraco. Presentkort och onlinebokningen är utvecklade som fristående applikationer och är fullt ut integrerade med hotellsystemet.

Ska vi ta ett första möte?

Peter Persson
VD och Strateg
E-post*
Telefonnummer
Meddelande:
Hur mycket omsätter ert bolag?




Läs mer i våra villkor om hur vi behandlar personuppgifter.
Peter Persson
VD och Strateg
E-post*
Telefonnummer
Meddelande:
Hur mycket omsätter ert bolag?




Läs mer i våra villkor om hur vi behandlar personuppgifter.
Relaterat:
Artikel
UX-design Pil åt höger